Dåligt humör

Sur, tvär och grinig........fan vad jag hatar dagar då man vaknar och är på uruselthumör, vissa dagar så borde man inte behöva vakna.
Och inte gör det saken bättre att det är måndag och skitväder.
Efter mycket om och men så kommer jag i alla fall iväg och lämnar Emil på dagis nästan i tid, jag och Gry går till öppnaförskolan. Där får jag i alla fall ett välkommet andrum då Gry dolar på för sig själv. Efter att vi ätit lunch och Gry är så trött att hon håller på att stupa så bäddar jag ner henne i vagnen och hon somnar innan vi ens har kommit in i hissen. Ska gå en promenad så hon får sova och kanske lyckas gå ifrån mitt dåliga humör....men näää då börjar det självklart att regna.....Ja det passar ju min sinnesstämning så jag går och jag går där i regnet, ganska skönt, men inte fan blir jag på bättre humör.
Hämtar Emil och går hem, orkar inte vara en duktig mamma och gå till lekparken, nä ungarna får leka inne i eftermiddag. Väl hemma så väntar en hög med räkningar som ska betalas, just vad jag längtade efter.
JÄVLA SKIT DAG!

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, blä för måndagar. Och vi har varit på andra! vaccinationen idag. Verkar som de inte gör annat än vaccinerar ungar här :-(
Hoppas du i alla fall fick användning för dina röda gummistövlar!

2007-08-27 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0