Vill inte gå till dagis!!!!!!!

Emil som alltid har tyckt att det är buskul att gå till dagis, har helt plötsligt börjat ställa sig på tvären. Vill inte skriker han och gråter när jag lämnar honom....det gör ont i hjärtat att lämna honom gråtande även fast jag vet att han slutar i samma ögonblick som jag försvinner ur hans synfällt.
Och Gry är mest omöjlig what so ever!!!!!!!! Vad jag än gör så tycker hon visst att det är fel. Och jädrans vad hon kan bli arg snacka om temperament....undra vart hon kan fått det ifrån.........Måste vara från hennes bråkiga och störiga pappa!!!!!!!

Syster yster kanske skulle ta och pröva det där med joggning.......vi kan ta en tur på lördag innan tårtan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0