2:a advent

Dagen till ära så plockade jag fram adventsljusstaken som vi slängt in i köksskåpet tidigare i år och dammade av den. Ja för förra året så kom vi visst inte längre en till just 2:a advent på den, så två ljus var brända och i övrigt så var den intackt, ja mossan var ju lite torr men i övrigt så var det inget fel på den. Vi tände de redan brända ljusen en liten stund när vi satt och åt middag, känndes fint.

Ja jag har en storasyster som verkar vara uppriktigt bekymmrad över sin lillasyster. Nja inte bara bekymmrad, hon undrar var hennes jul hatande och tomte mördande lillasyster har tagit vägen, och vem är den kvinnan som är otäckt lik henne som figurerar i hennes hem. Har lillasyster blivit utbytt? Vem är skyldig? Och vad har igentligen hänt?

Kommentarer
Postat av: Jenny

som fd SOS-operatör måste jag ju påpeka att se till att fukta mossan i adventljusstaken så slipper karln din ringa 112 igen.. ;)

själv har jag för första gången på 7 år en egen gran och den är såååååå fin (ja förutom att skitljusen glappar och lyser lite som den själv vill men ändå)

2007-12-09 @ 20:52:37
URL: http://veela73.blogg.se
Postat av: Katja

Men vad roligt med kalas! Är han 3 år redan????????? Faan vad tiden går fort. Tyckte det var igår jag fick sms om att vår lilla partypingla blivit mams.
Jag vet någon som ivrigt längtar tills lilla parveln här börjar med lego. Och det är inte Gabriel hmm..
hehe
puss

2007-12-09 @ 21:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0