Årets sista dag......

.....är det idag och den började med en hejdundrandes huvudvärk och jag trodde att jag skulle gå i bitar.
Kaffe hjälpte inte, Ipren hjälpte inte, och det  blev inte bättre av att åka till Coop och sista minuten handla inför i kväll.
Vi tog en sväng in på sprit butiken också, kanske man kan hitta något där som piggar upp och tar bort huvudvärken!!!! Hittade bara lite smarrigt vin som troligen kommer att ge mig mera huvudvärk.
Fast Emil fick mig att småle när han utbrister där inne;:
-Kolla mamma vad mycket sprit.
Ser sig lite om.
-Och där är det mera sprit!!!!!!
Inne på Coop så brast det och jag orkade inte mer, släppte allt jag hade för händerna sket i att vi höll på att handla och gick bara ut och satte mig på en stol och vänta. Nicke fick handla klart!!!!

Kom hem och fick lite mat i mig och gick sedan för att sova en stund.....Och peppar peppar, det känns som att huvudvärken är borta. Hoppas att den håller sig borta också.

För nu så är det hög tid att släpa sig in i duschen och sedan pudra näsan och göra sig nyårsfin.
Och just nyårsafton är en sådan dag som jag saknar min älskade vän Katja extra mycket, för sååå många nyårsaftnar vi firat ihop och haft så otroligt kul, ja det borde bli ett eget inlägg om det "Nyårsaftanar med Katja jag minns"  Hmmm kanske vore något, får fila på det.

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA FRÅN OSS HÄR HEMMA HOS MIG.

P.S Det snöar här i Stockholm idag. D.S

Kommentarer
Postat av: Katja

Saknar dig med massor gumman.
Tycker det är lite märkligt bara att du minns nåt från våra nyårsaftnar hehe. Inte fasen kommer jag då ihåg mycket. Förutom att det var hejdundrande roligt!
Älskar dig gumman. Kram och gott nytt på er!

2007-12-31 @ 23:58:09
Postat av: Storasyster

Det måste ha hänt något konstigt med dig Nina.Du brukar väl alltid ha huvudvärk först på nyårsdagen eller?

2008-01-01 @ 16:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0