För frya år sedan.......

.......Så hade jag vid denna tidpunkt inte en aaaaning om vem Nicke var. Idag är det alltså 4 år sedan vi båda oberoende av varandra blev övertalade att komma på luciafest på MC-klubben Rapido. Ingen av oss hade egentligen lust men lät oss övertalas, och tur var väl det. För annars hade man ju inte varit där man är idag. Undra hur saker och ting hade sett ut om man gjort andra val och tagit andra beslut. Hur hade livet sett ut idag om jag bestämmt för att inte gå på festen? Hade ödet sett till att jag och Nicke möttes i alla fall? Ja det är ju sånt man aldrig får veta, och ganska ointressant också för den delen.
För jag är i alla fall väldigt nöjd med hur det blivit, trotts att vi fått två monster till barn.........men väldigt gulliga monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0