Frågeformulär

Tänkte att jag skulle skona allas mailboxar så i stället för att skicka det vidare så lägger jag ut det här, sen får du göra som du vill. Skita i det eller kopiera det och sända det vidare med dina egna svar.
Mycket nöje!




Hej!
Kopiera detta mail och ändra sedan svaren så att de passar dig, sänd sedan
brevet till ett gäng vänner och till mig:)

Teorin är att vi vänner ska lära känna varandra bättre.

1). När gick du upp idag?
Det blev en tidig morgon, någon gång före kl 6 stod Emil och stampade vid min säng. GÄSP bara att kliva upp.
2). Diamanter eller pärlor?
Diamanter
3). Senaste filmen du såg på bio?
Ondskan, hehe ja det var ju ett tag sen man var på bio
4). Favorit tv program?
Gilmore Girls, Desperate housewifes
5). Vad åt du till frukost?
Idag var det fruktsallad med vaniljyoughurt och kaffe....massor av kaffe
6). Vad är ditt andra namn?
Marjatta....jaja skratta du
7). Din favoritmat
Sushi
8). Vilken mat gillar du inte?
Mat och gillar inte går väl inte att ha i samma mening! Eller jo lever stoppar jag inte i mun, nä inte inälvor överhuvudtaget
9). Favoritchips?
Lantchips
10). Vilken är din favorit cd för tillfället?
Kent, Tillbaka till samtiden
11). Vilken bil kör du?
Bil??? Jag kör barnvagn, åker dock Toyota RAVE4
12). Favoritmacka?
Älskar mackor och bröd av alla slag så det är svårt att välja, men en vanlig rostis med smör, marmelad och ost står sig genom alla tider.
13). Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?
Trångsynthet
14). Vilka är dina favoritkläder?
Jeans o tröja
15). Om du fick åka vart du ville på semester vart skulle det vara?
Vietnam
16). Favorit klädmärke?
Adidas, polarn o pyret till barnen
17). Vart vill du dra dig tillbaka?
Någonstans där det är varmt, behagligt, stränder och garanterat snörfritt, thailand kanske.
18). Favorittid på dagen?
Morgon är inte så dumt om man fått sova gott, annars är det nice om kvällen efter 20
19). Var är du född?
Sahlgrenska sjukhus, Göteborg
20). Vilken är din favoritsport att se på?
Friidrott, hockey
21). Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Ganska många eftersom jag skonar allas mail och lägger ut mina svar på bloggen.
22). Vem tror du skickar tillbaks detta först?
Från Maarit förväntar jag mig ett i alla fall.
23). Coca cola eller Pepsi?
Pepsi MAX
24). Fotboll eller Ishockey?
Hockey
25). Är du en morgon människa eller nattuggla?

Blivit mer och mer morgonpigg, men innan barnen var jag en odödlig nattuggla.
26). Pedikyr eller manikyr?
Fötter är äckligt så det får bli manikyr.
27). Vad ville du bli när du var liten?
Polis eller sjuksköterska, ja jag kom ju halvvägs....
28). Bästa barndomsminnet?
Oj det finns många, sommrarna hos mormor, i skogen med mor, far och Maarit ja jag vet inte vad jag ska välja.
29). Varit i Afrika?
Nej
30). Nånsin rullat in någon i toapapper
Nej
31). Varit med om en bilolycka?
Ja
32). Favoritdag i veckan?
Lördag
33). Favoritrestaurant?
Restaurang besök av alla de slag slår högt. 
34). Favoritblommor?
Rosor
35). Favorit snabbmat restaurant?
Max
36).Äger du en cykel?
Självklart, en orange 21 vxl citybike
37). Vem fick du det senaste mailet ifrån?
Någon syster
38). I vilken affär skulle du vilja utöka ditt kreditkort?

Ingen, vill inte krita
39). Läggdags?
Väldigt olika, men någongång runt 22-23 blir det väl
40). Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar till?
Som sagt, skickar inte till någon denna gång. Så lite nyfiken är jag ju om någon sänder vidare härifrån.....
41). Senaste personen du delade en middag med?

Nicke Emil och Gry
42). Vad lyssnar du på just nu?
Bolibompa som Emil tittar på och Gry som vrålar för att Nicke byter hennes blöja.
43). Favoritfärg?
Svart
44). Hur många tatueringar har du?
En stor blaffa
45). Hur lyder ditt favoritcitat?
Man måste kyssa en gräsligt massa grodor innan man finner sin prins. Okänd
46). Hus eller lägenhet?

Lägenhet, men drömmer om det perfekta huset.


Kommentarer
Postat av: Katja

Hur hinner du skriva allt människa???

2007-12-06 @ 21:09:30
Postat av: Nina

Jo du Katja, jag har massor av tid i överflöd!!!! Hahaha, mellan allt pepparkaksbak och bullbak och matlagning och blöjbyten så hinner jag skriva lite.
Idag har jag haft mer ordbajseri än vanligt.

2007-12-06 @ 21:44:37
Postat av: Svar till Katja

Katja, har du läst de där skräckreportagen om föräldrar som låser in sina barn i källaren för att få tid till internettande? De är inte påhittade, sen skriver jag inte mer... *evil grin*

Med vänlig hälsning
Syster A-M

2007-12-07 @ 08:44:07
Postat av: Nina

Men kära syster, du låser väl inte in dina barn i källaren för att hinna internetta????? Det är faktiskt olagligt!!!!!!
Moahhha *mitt ondskefulla skratt*

2007-12-07 @ 09:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0