Grattis Hanna!

Jätte stort grattis till Hanna på födelsedagen. Ja tyvärr så kan vi ju inte komma då Emil och Gry är sjuka, men ni får ju försöka att ha så roligt det nu går utan oss. Ja jag vet att det kommer att bli svårt!!!!! Men håll ut till nästa helg är vi förhoppningsvis friska.

Ja båda barnen hade ju feber i morse igen, fast nu var det bara 38+, så i jämförelse med vad det varit så är de ju nästan friska.
Vi slapp i alla fall en natt på akuten, Emil fattade galoppen och satte sig upp i sängen när det blev jobbigt att andas och andades lugnt ett tag tills det var över. Och Gry lät som en astmasjuk pensionär under förnatten men sov lugnt vidare. Men detta gjorde ju att jag hade ganska svårt att sova då jag bara låg och lyssnade på deras andning. Det slutade med att jag gick och la mig brevid Emil för att vara i närheten och tillslut så somnade även jag. Och jag somnade och sov så hårt att jag inte hörde när Gry vaknade och började leka i sin säng och inte heller vaknade jag av att Nicke kom in och hämtade henne heller Zzzzzzzzz. Ja så vem vet, hade de fått ett krupp anfall så hade jag kanske lugnt sovit vidare!!!!! Zzzzzz
Idag så mår de som sagt bättre men är ju inte riktigt bra än så i morgon blir det nog inget dagis för Emil.

Kommentarer
Postat av: Katja

Skönt att det verkar bli bättre. Tur att mamsen får sova ibland oxå hehe.
Kram kram

2007-12-17 @ 21:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0