Hoppfullt

En solig och vacker dag som denna får det att kännas extra hoppfullt inför helgen. Barnen har ingen feber idag och de är pigga och allerta och leker (läs bråkar) som vanligt. Och när Emill t.o.m frågar vid frukost bordet:
-Och vart ska vi idag då???? Och när jag tittade lite frågande på honom så blängde han tillbaka och preciserade sig:
-Ja, vad ska vi GÖRA?
YES! Känns som att Emil äntligen är frisk.

Trotts att de var piggelin så blev det en förmiddag inne så att de verkligen får tid att återhämta sig.
Och när jag satte mig vid datorn för att betala mina räkningar så fick jag nästa glada överraskning, för där på kontot fanns det så mycket pengar att jag har inte sett så mycket pengar på mitt konto på väldigt länge.....
YIPPPPIIIII vad jag ÄLSKAR retroaktiv löneförhöjning.
Så även fast jag betalt räkningarna så fanns det fortfarande kvar mer pengar än det brukar finnas innan räkningarna är betalda. Känns så jävla bra, for nu ska vi shopa i morgon. Vi har ju som sagt alla julklappar kvar!!!!!!

Och nu är det bara en pytte stund kvar tills Nicke är hemma och våran julledighet är äntligen här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0