Hundbajs

Vad FAN är det för fel på hundägare som inte kan plocka upp efter att deras hundar bajsat????? Kan någon förklara detta äckliga fenomen för mig. Visst det är en klar minoritet av hundägarna som har detta vidriga beteende, men de utmärker sig väl.
Vid ett flertal tillfällen den senaste tiden så har nåt av mina barn klivit rakt i en illaluktande hundbajs som smaskat in sig snyggt och prydligt i minsta lilla reffla i deras sko.
Visst jag säger ingenting om att det ligger bajsar här och där i skogen, eller på en stor äng. Men som idag när vi går fram och tillbaka till affären, hela tiden asfalterad väg, ochändå!!!!!!!
Jag står i köket då Emil kommer in alldeles olycklig och säger att det är bajs i hallen. Och när jag gåt ut där och tittar så var det mycket riktigt så, och under hans ena sko finns en stooooor hög med stinkande hundbajs. Och tillsaken hör att han dessutom hunnit klafsa runt och kletat inn denna bajs högt och lågt i hallen när han skulle klä av sig.Så i stället för att laga mat så var det bara att skura Emil, hans sko och hallen. Så JÄVLA ÄCKLIGT, och jag bara undrar, dessa hundägare som inte plockar upp efter sina hundar, spolar de inte efter sig när de bajsat på toa heller??????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0