Knöligt i sängen!!!!!!!

Efter att igår kväll ha gjort klart det sista med mina julkort och stoppat dom i kuvert och klistrat på frimärken så tyckte jag det skulle bli så sköööönt att få krypa ner i min sköna säng och sova lite. Nicke och Gry var redan där och jag smyger in för att inte väcka Gry och kryper in under täcket i mörkret och lägger mig till rätta. Men det var inte skönt.....hårt och knöligt????? Men va FAAAAAN!!!!!!! Studsar upp och river bort lakanet, och VAD hittade jag där? Jo så fint inbäddat under mitt lakan låg en hårborste och en plast fisk!!!!!!! Jaha! Ja dethär är ju inte helt obekant, har ju hänt förr om man säger så, och jag har en hel radda på huvudmisstänkta. Så inte nog med att det är tomte terror här hemma hos mig, nu är det annat familje bus som vaknat till liv.
Min mormor var ju ligaledare för sånnahär upptåg, och det är väl hon som lärt oss att vara sådär små jävliga mot varandra. Det har funnits tider i livet då jag finkammat mitt hem efter att löjliga familjen varit och hälsat på och man gick inte och la sig förrän man muddrat sängen. Och jag minns en tid då jag bodde i Alby och alltid efter att en viss syster och svåger varit och hälsat på så hittade man små grodor på de mest möjliga och framförallt omöjliga ställen.
Men som sagt det har varit väldigt lugnt på bus fronten men nu har det visst vaknat till liv, och med det kan jag bara säga.....NU ÄR DET KRIIIIIIIG.


Kommentarer
Postat av: Välartad syster, något äldre

Nu förstår jag verkligen inte alls vad du menar...
Ska det vara på det viset kanske det är bäst att Emil får representera familjen på helgens kalas, dig törs man väl inte släppa in här!?

2007-12-10 @ 21:27:27
Postat av: Katja

Hmm, jag minns bestämt nåt liknande jag med.
Kom hem från arlanda där man hämtat besöket och kommer hem till....kaos! Tavlor felvända. Stolar huller om buller. Soffan in mot väggen. Och sängen, knölig. Fullt med kottar var det minsann.
Jag glömmer aldrig och nån dag är det payback!
Puss

2007-12-10 @ 21:30:42
Postat av: Nina

Katja! Du glömmde det bästa, fyllekortet vi förstorat och satt upp på din vägg som var det första din dåvarande pojkvän fick se när han kom hem till dig första gången. Moahahaha *mitt elakaste skratt* Lämna aldrig ut nyckeln till mig!!!!! Hahaha ja nu har hornen vuxit ut ur pannan på mig....igen.....

2007-12-10 @ 22:05:14
Postat av: Katja

Ja, herregud! Det hade jag glömt haha. Förträngt troligen.

2007-12-10 @ 22:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0