Mellandags rea

Då så har vi hunnit fram till mellandagarna och rean är i full gång. Eftersom både jag och Emil var i akut behov av en frisör så besluiteda vi oss för att ta en familje dag på Stinsen idag. Så efter att frukosten var avklarad och kläder kommit på plats så for vi.

Emil tyckte att det var lite kittligt hos frisören  och hade ganska svårt att sitta stilla, men tillslut var även han klippt. Själv hade jag kunnat sitta där hela dagen och blivit kammad. Så nu är både sonen och mamman nyårsfina i håret.

Och när vi ändå var på Stinsen så vore det ju tokigt att inte gå och kolla lite på rean. Och tur var väl det för jag hittade en ny jacka och ett par jeans till Emil, och till mig hittade jag en nyårsklänning. Det jag skulle ha behövt var ju en jacka och ett par byxor, men det var roligare att pröva klänningar!!!!!! Nicke och Gry hittade inget på rean, men det hindrade ju inte dom att handla lite för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0