Varken hackat eller malet

Idag har vi en såndär dag då vi inte får någonting gjort. Själv var jag seg som en deg i morse och ville inte kliva upp när barnen vaknade, så Nicke gick upp ochh så kom jag efter när kaffet var klart.
Kännde att vi borde göra något men jag orkade inte, och vädret där ute är ju inte så inbjudande. Så jag la mig i soffan och snackade i telefon med Lenita i stället.
Vi gjorde ett tappert försök att planera och organisera ihop något för nyår, men det var lite svårt. Man vågar ju inte riktigt spika något och fara iväg och handla när var och varannan är liter små sjuk. Så vi bestämde att vi väntar in i det sista och handla och så får vi ta sjukdomsstatus i morgon bitti hos varandra.
Men så långt har vi bestämt i alla fall att vi ska ses och att vi ska grilla uppe i skogen på dagen och sedan äta middag hos Lingemarks. Så nu håller vi alla tummar vi har för att samtliga familjer (hitills 4 st) håller sig friska.

Eftersom vi inte kom ut något på förmiddagen så är det bara att organisera ihop slöhög familjen på eftermiddagen och hitta på något. Emil har lämnat in önskemål om att åka till Stinsen och äta glass, så det lär det nog bli......det är ju lördag!

Kommentarer
Postat av: Katja

Glass? Mitt i vintern? Ni är inte kloka hehe.
Puss

2007-12-29 @ 13:28:03
Postat av: Nina-Pina

Glassen smakar finfint i alla väder. Personligen så tycker jag ju att glass är godare på vintern, men sen e man ju lite puckad också......

2007-12-29 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0