Ännu en sömnlös natt

När börjar barn att sova om nätterna????? Vet inte vad Gry pysslat med i natt men sovit har hon inte, och inte hennes mamma heller. När jag gick upp i morse var jag alldeles vimmelkantig och illamående av tröttet, Nicke tyckte jag skulle gå och lägga mig igen. Och jag kan ju säga som så att jag var inte svårövertalad.
Det blev en soft förmiddag i soffan med Trazan Apanzzon på tv. Vi hade tänkt åka iväg hela familjen och göra lite sista minuten inköp inför Tärnaby/Vännäs resan som börjar i morgon. Men eftersom jag var så trött och yrslig så stannade jag och Emil hemma och sov, medan Nicke och Gry for på äventyr, Gissa hur skönt det var!?!

Som sagt i morgon börjar våran norrlands tripp. Vi tar 2 dagar på oss att åka upp till Tärnaby, vi gör ett stopp och sover på hotell i Sundsvall. På så vis så känns inte resan så lång. Och sen stannar vi i Tärnaby så länge som vi står ut med myggen. Jag hoppas ju på att vi ska stå ut till nästa helg för då är det gränsmarknad, och där finns det smarrigt nybakat tunnbröd att köpa. Men vi får se.
Sen far vi till Vännäs och hälsar på barnens farmor och faster,farbror och kusiner. Och jag hoppas att någon är hemma så inte alla är på väg till stugan uppe i Tärnaby.

Men jag får återkomma med detaljer om våran semester när vi kommit hem.

Very nice fågel bajs som Trazan och Banarne säger

Kommentarer
Postat av: fågelbajs

Ja, trazan och banarne i all ära, men så säger ju även jag. Fröken fågelbajs i egen hög person ;-)

2007-07-17 @ 13:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0