Egen tid

Jaha då ska man äntligen få en dag för sig själv, som jag har längtat.
Himlen är blå och solen gassar.....Tänk om dethär blir den enda soliga dagen på hela veckan!!!!! Borde jag gå ner till sjön med mina barn istället för att bara tänka på mig själv. Skor kan jag ju köpa en annan dag och klippa mig....ska det verkligen vara nödvändigt??????
Ständigt detta dåliga samvete. Varför ska det vara så svårt att bara tänka på sig själv. Jag är ju med mina barn i stort sett 24 timmar om dygnet, ska inte det räcka. Nä SKIT i allt dåligt samvete, och skit i att solen skiner och att det kanske är den enda soliga dagen på hela sommaren. Nu ska jag bara rå om mig själv och ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0