Dåligt humör

Redan när jag vaknade var jag på dåligt humör idag, och det höll i sig....hela dagen.
Vet inte om det beror på att jag fått sova förmycket eller att jag har mens eller om det bara är för att jag är jag.
Men det är sånna här dagar det är så extra härligt att Nicke smyger upp bakom mig och håller om mig hårt och talar om att han faktiskt älskar mig även dessa dagar, ja det måste vara kärlek det.

Trotts mitt surmulna humör så kom vi i väg på höstmarknad i Ulriksdals slottspark, men det var sådär. Det fanns just ingenting som tilltalade oss. Vi for till stinsen och käkade lite lunch i stället. Och medan vi var där så passade vi på att gå in på Clas Olsson och shopa lite. Så nu har jag två stycken töntiga skotorkare....... Och medan vi var där inne så blev det en ny kökskniv, div reflex ja b.la jätte roliga små djur som var sydda i reflextyg som nu hänger på nya vagnen, lite folie av alla de slag och disktrasor och nya pluppar till mina stavar. Nä det går inte att gå in i denna affär och bara köpa en grej. Och inte nog med att jag köpte skotorkare, jag var ju tvungen att höja min töntighets faktor lite till så jag införskaffade mig elektriska värme ljus. Ja tänk jag behöver aldrig mera tänka på att blåsa ut ljusen nu! Ja för en som faktiskt har somnat med ljusen tända och vaknat av brandlarmet och vardagsrummet står i lågor så är man ju lite nojjig med levande ljus, men nu kan jag ha ljus i mina ljusstakar utan att vakna 311 gånger under natten och undra om jag släckt dom. 
Man kan ju lugnt säga att jag sammlat på mig endel töntighets poäng idag!!!!!!!!! 

Igentligen så borde jag gå ut och gå nu när Nicke nattar våra barn, men jag har verkligen ingen lust idag.
Så jag ska sjunka ner i soffan och fortsätta sura och dessutom trycka i mig delicatobollar, för jag har 6 st i kylen.........

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, här är det oxå surt och i mitt fall är det mens, morr.
Tur som du säger att man har en bra man som finns där, för idag har man inte orkat mycket. Sitter mest framför datorn och surar medan pappsen tar Gabriel. Men man får vara så, imorgon är det bra igen :-)
Puss gumman

2007-11-04 @ 19:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0