JAG VANN!!!!!!!

Och nu är jag gaaaaalet riiiiik!!!!!!!!
Undra vad jag ska göra med alla mina 22 kronor????????? Ja det lär bli ett hus i Edsviken i alla fall!
Eller så får jag återgå till verkligheten och gilla läget att jag faktiskt inte är onödigt rik.

Har faktiskt pratat jobb med min chef idag, ja den dagen närmasr ju sig med stormsteg. Fast när hon la fram det som så att jag faktiskt bara ska jobba 27.75 timmar i veckan så känns det i alla fall lite ok. Och det blir 1.5 helger av 5 men sen är det det där med storhelger, då finns det inte mycket annat än att jobba.....Vartannan midsommar och vartannan påsk och antingen jul eller nyår, det tycker jag känns skit. Särskilt när jag i alla år har ställt upp att jobba storhelg efter storhelg, känns som om jag är såååå klar med det.

Men det är bara att fortsätta att se sig om efter ett nytt jobb, till en början så känns det i alla fall ganska ok att gå tillbaka till det gamla. 

Kommentarer
Postat av: Erfaren förälder, och storasyster.

Du får väl göra som alla andra småbarnsföräldrar. Begär föräldraledigt (du har väl sparat dagar?) i god tid före storhelgerna, så får de där stackarna utan barn ställa upp och jobba...

2007-11-16 @ 10:02:39
Postat av: Nina

Självklart har jag sparade dagar, trotts att jag varit hemma i 3½ år. Men jag är å andra sidan den som inte är jätte bra på att utnyttja systemet. Men jag får väl träna på det, kan jag gå på kurs hos dig?
Har redan ont i magen över att jag ska begära 4 veckor föräldraledigt i sommar i samband med mina 4 veckor semester. Påsken har jag klarat av i alla fall och fått ok från chefen, men det är ju också den lättaste helgen att få ledigt.

2007-11-16 @ 16:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0