Kalas

3-års kalasen löser av varnadra nu i höst mörkret, idag var det Marcus tur. Och med Pippi på de sju haven i paket så promenerade jag, Emil och Gry dit i regnet. Eftersom Nicke varit och roat sig med jobbet så skulle han komma direkt dit så fort han kunde.
När man är 3 år så är det JÄTTE jobbigt att köpa något som man själv vill ha för att ge bort till någon annan, så Emil var ju inte helt nöjd med att ge bort en film som han själv önskar. Men tyckte att det var ganska ok när jag sa att han kunde ju alltid kolla på filmen hemma hos Marcus.

Ett mycket trevligt kalas med massor av gott att mumsa på, barnen var på bristningsgränsen av trötthet då vi for hem för att laga middag. Och som alltid efter att ha varit på kalas så är man ju inte jätte sugen på att äta mat. Men något måste man ju stoppa i sig, om inte annat för att förhindra att man blir hungrig i natt.

Fick höra att fotona de tagit på dagis kommit i fredags, så jag ser fram mot att hämta dom i morgon och se hur de ser ut.

Fast just nu är jag så trött att hjärnan inte fungerar, har inte varit människa på hela helgen för att jag drack lite vin i fredags............TANTVARNING!
Nästa gång jag ska dricka vin så ska jag se till att jag får sova dagen efter i alla fall, det var ju lite taskig timeing att Nicke skulle åka bort i går morse och vara borta över natten, och lämna mig ensam och bakis med barnen!!!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0