Permis

Permision åter 3/11 klockan någongång närmare middag..............

Ja men visst sörrö man har ju fått permis från famijen ikväll...i natt och i morgon.
Och då klunde man ju tro att det skulle bli party party hela natten lång och kräkas i en papperskorg på vägen hem och somna i en taxi och inte veta vart man är........
Men nääääää, det är dåligt party i mig numera. För här sitter man nu kl 21.45 och har redan kommit hem!!!!!! Eller hem och hem, jag är ju i allra högsta grad inte hemma. För jag sitter i en liten rar lägenhet på 24 kvm i Bromma och är lite osocial mot min kära syster, men sen resten av kvällen är jag hennes.
Vi har haft det riktigt myspysigt och självklart så har vi varit och käkat sushibuffé och så slog vi på stort och tog ett glas vin till. Det bästa med det stället vi brukar gå på är att de har även en glassbuffé, så 8 kulor glass slank ner.
Tanken var från början att vi skulle gå vidare någonstans och ta ett glas vin eller tre. Men eftersom vi är sånna partydjur som vi är så blev det en latte på Hurtigs och sen en liten promenad via spökslottet på Drottninggatan där en liten harpallt höll på att skrämma skiten ur tuffa mig innan vi tog oss hem till Maarit.

Och här sitter vi nu och har en flaska läskeblask och lite choklad, ja kan livet bli så mycket bättre... 

Kommentarer
Postat av: Katja

Hahaha vilket partyanimal du är nuförtiden :-)
Men det är samma här. Jag drack 2 glas rödvin igår och sen var fröken Katja onykter och det var läge att gå och lägga sig. Då var kl ungefär 21.00.
Livat värre hehe. Puss

2007-11-03 @ 15:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0