Tokigt

Eftersom Emil är ledig från dagis så hade jag lovat att vi slulle till Solvei på öppnis idag. Och det har han ju sett fram mot hela veckan. Så gissa om han blev besviken när det var stängt just idag.....Typiskt! Men man får ju se det positivt, vi fick oss en morgonpromenad i alla fall. Och tur var väl det att vi gick hem igen för väl hemma så ringer telefonen och det är Sussi, min jobbarkompis som jag inte har pratat med på jätte länge. Så det blev ett lååååångt samtal med henne. Hon tyckte att det var på tiden att jag kom tillbaka till jobbet nu och så ville hon att jag skulle komma med på julfesten den 12/12, men eftersom det är min förstföddes födelsedag så lär jag nog inte följa med.

Ja förmiddagen susade iväg medans jag pratade i telefon och det var dags att laga lunch när vi la på. Och när vi sovit så gick vi hem till Marcus och hälsade på. Vi var ute en stund och lekte, men Gry är inte jätte förtjust i att vara ute  när det börjar bli kallat, så vi förflyttade oss in och det var ändå dags för mellis.
Klockan var redan 16.30 innan vi kom därifrån, så vi hade just kommit innanför dörren när Nicke klev in.
Och eftersom jag redan igår visste att det skulle bli så, så hade jag självklart förberett dagens middag redan igår så det var bara att ställa in det i ugnen, och på nolltid var det klart.

Hja nu väntar jag bara på att lottodragningen ska bli klar....ja jag undrar vad jag ska göra med alla mina miljoner?

Kommentarer
Postat av: Katja

Snaaaaaaaart....

2007-11-15 @ 05:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0