Två alvedon och en kaffe tack!

Vaknade med sprängande huvudvärk.............Men valde att ignorera det, för vem har tid och lust med att vara sjuk?
Så jag svalde ner två alvedon med mitt kaffe och ruskade liv i mig, huvudvärken gav med sig och jag kännde mig ganska ok. Men jag har en oroväckande känsla i mina bihålor....ignorerar, ignorerar, ignorerar.

Ungarna och jag trottsade spöregnet och gick ner till kyrkis, trodde först att vi skulle bli ensamma men så småning om så droppade det in några fler. Fast å andra sidan så var vi ju där prick 9 så det var ju inte så konstigt att ingen annan hunnit dit! Ja för ibland så går allt bara så smidigt här hemma på morgonen, märkligt....varför kan det inte vara så alla dagar.

Gry somnade förståss i vagnen på väg hem, så det var bara att lyfta över henne i sängen och sen gjorde jag lunch till mig och Emil innan han stupade i säng han med. Så här sitter man nu och väntar på att de ska vakna för då ska vi iväg på nästa äventyr. Då ska vi trottsa regnet igen och ta bussen till Täby centrum där vi ska träffa Katja, Fredrik och Gabriell för en fika. Ja det är sista chansen för mig att få träffa Katja innan hon far hem till Madeira igen. Fast de påstår ju att de faktiskt tänker flytta hem till Sverige igen om ca ett år, men det tror jag nog inte riktigt på innan jag verkligen ser att de bor här igen..........Men ingen skulle ju bli så glad som jag förståss om de verkligen gör det, ja kanske att deras föräldrar skulle kunna uppskatta det ungefär lika mycket *S*

Kommentarer
Postat av: Barnvakten

Du kan ju inte bli sjuk nu fattar du väl! Jag ska ju mata dina barn med cocosprickar hela helgen...

2007-11-29 @ 14:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0