Alla söta gubbar.

Nu har jag varit hemma så länge att jag och barnen är tjenis med alla söta pensionerade gubbar här i Edsberg. Alla vill dom stanna och gulla med ungarne och både Emil och Gyr charmar smeckarna av dom allihopa.
Vissa dagar, som idag, tar det en evighet för mig att bara smita in lite snabbt i affären och köpa något till mellis, för bakom varje hylla så står där en gullig gubbe och är lite pratsugen, och jag kan ju inte låtabli att stanna upp en stund och utbyta lite erfarenheten med dom allihopa. Det finns så mycket gulliga gubbar (och gummor med för den delen) här i Edsberg.

I övrigt så har det varit en helt vanlig onsdag. Dagis/öppnis, promenad och sen hämtade vi Emil och gick till lekparken och där var det fullt av glada ungar och deras föräldrar, ja inte undra på det när det var så härligt väder.
Vi var kvar ända tills Emil kommer till mig och säger att nu vill han gå hem.............Ja jag hade så trevligt att jag hade kunnat stanna ett tag till, men det var bäst att göra som Emil ville. Så vi gick hem och lagade lite kyckling wok. Och efter maten hjälpte Emil Nicke med att sätta upp en taklampa i vardagsrummet, så det känns jätte konstigt att vara där inne nu....ingen halvskum belysning där nu inte, nä nu ser man t.o.m handen framför sig.

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag lovar, jag läääser alla inlägg. Men jag har 3,5 månaders i utvecklingsfas här hemma som tar all min tid just nu. Och då menar jag all min tid :-)

2007-10-18 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0