En mulen söndag

Ja och vad kan inte passa bättre då än en sovmorgon?????
Vi sov till 7.30, jätte skönt! Ja jag sov jätte skönt, Nicke var inte lika nöjd över sin sömn för han hade somnat brevid Emil någongång på småtimmarna och blivit kvar. Så han påstod att ryggen var av när han vakna. Jo jag vet ju att man känner sig halvt ledbruten när man sovit där i ett par timmar, så det var lite synd om Nicke faktiskt.

Jag klev upp och började röja köket, som vi bara lämnat igår kväll. Ja vi måste ju få plats någonstans att äta frukost!!!!! Svisch svisch svisch så var kökert som nytt.....innan jag druckit kaffe!!!!!! Konstigt!
Efter att vi käkat frukost så tog jag mina stavar och gick ut och gick i en timme, jätte skönt.

Och laga någon lunch behövde ingen av oss tänka på, för det fanns pasta och köttfärssås kvar från härom dagen, ja och det slank ju ner. Nicke är världsbäst på att göra köttfärssås, nä jag vet ingen som gör det så bra som han. 
Efter att vi ätit så skickade jag alla mina tre trötta barn i säng och själv så skurade jag badrummet.....va fan e det med mig idag....börjar bli lite orolig nu.
När alla vaknat så ska vi ta en promenad till sportfälltet och rejsa av oss lite, kanske blir det en tur in i i skogen.

Kommentarer
Postat av: Katja

Gud vad duktig du är. Själv sitter jag här medan Fredrik precis har diskat och nu steker fläskkotletter med potatismos. latKatja

2007-10-21 @ 17:59:47
Postat av: Maarit

Själv har jag sovit till 11 och bara latat mej hela dagen!

2007-10-21 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0