Foton

Har roat mig med att sätta in foton i album, det fanns ett par stycken....ja närmare 600 st. Anledningen till att de samlats på hög sådär är för att jag inte haft några album. Men när de var inköpta så var det bara att sätta igång. Och mina foton brukar aldrig samlas på hög sådär för jag tycker så rysligt mycket om att sitta och pillra med det, ja jag hamnar som i ett meditativt tillstånd och han sitta i timtal. Minnas skratta och förundras över tiden som varit.
Och självklart så bläddrar man tillbaka i alla albumen och skrattar hysteriskt och minns allt roligt man gjort.
Ja för man har ju inte haft ett händelselöst och tråkigt liv i alla fall. Nä mycket bus och fest och stoj, och alla kompisar som passerat i ens liv, ja många av dom finns ju kvar i mitt liv på ett eller annat sätt. Men ganska många har kommit och gått igen, ja för att inte tala om alla män!!!!!!! Man måste kyssa en gräsligt massa grodor innan man finner sin prins.

Satt och tittade på foton från min och Maarits fantastiska once in a life time resa till Thailand, visst jag har varit i Thailand flera gånger innan men inte på det viset. Vi spenderade gräsligt mycket pengar, bodde på lyx hotell och käkade hummer i 1 kg klassen dagligen, for på utflykter, och bara njöt av livet till 100 % i en månads tid.
Tack Maarit för denna oförglömliga resa önskar att jag någon gång ska kunna bjuda tillbaka på ett eller annat vis.

Och alla tokroliga kryssningar vi åkt på i tid och otid. Ja det var party, party och lite mera party. Och där fanns en heldel bilder från Kellys, ja där i baren har man suttit er en än gång, ganska många gånger med Maarit. Där kostade ölen 20 kr, jag och Maarit behöll alltid enkronorna som blev över och byggde torn av dom, och när vi kunde köpa en öl till av de enkronor vi fått tillbaka så visste vi att det var dags att gå hem. Ja inte för att man alltid var så klok och gick hem....för det var ju party party party.
Många nätter har man dansat sig i genom på något svettigt dansgolv. Och det var just på ett dansgolv som jag träffade Nicke, Ja vem kunde tro att jag på en MC klubb av alla ställen skulle finna drömprinsen.

I övrigt så är de fredag i dag och jag roar mig atrt göra så lite som möjligt, barnen leker snällt en så länge men det är väl bara en tids fråga innan de är uttråkade och frontalkrockar med varandra och lugnet är över.
I eftermiddag ska jag till barnmorskan och sätta in min svindyra spiral....aj aj aj det kommer att göra ont. Ja det är bara att hoppas på att det kommer att sitta bra och passa mig så jag inte behöver plocka bort den om ett par veckor igen. Ja för man har ju fått en hel del skräck historier levererade efter att man berättat att man ska sätta in en spiral. Ja vad är det med kvinnor, det är samma sak när man är gravid. Aldrig annars så får man höra om så många mardrömms förlossningar. Det är precis som om vi bara måste få dela med oss av allt obehagligt när vi får veta att någon annan kanske ska gå igenom detsamma.....Ja tyvärr så tror jag nog inte att jag är bättre själv *ASG*

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, nån gång måste vi ju gå igenom dina foton tillsammans. Kan tänka mig hur mycket kul det finns där.
Gjorde det ont förresten med spiralen?

2007-10-12 @ 19:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0