Höstlov

Eftersom det är höstlov så har Gry inga aktiviteter idag, nä nästan ingenting på hela veckan faktiskt.....Långtråkigt!
Men Emil skulle till dagis och eftersom regnet öste ner så var det bäst att ta  god tid på oss. Ja för ösregn är ju det kuligaste vädret att vara ute i, och någonstans i bakhuvudet så anade jag att de inte skulle vara ute på dagis idag, så det var bara att dra på Emil galonisar och själv tog jag på mig mina röda gummistövlar och så passade vi på att vara ute lite innan (!) dagis. Ja vi tog 45 minuter på oss att gå dit, och då hade vi nog stannat till vid varenda vattenpöl och plaskat lite. Och tur var väl det, för visst var det som jag trodde, de skulle vara inne.....mycket märkligt tycker jag, för regn är ju jätte kul.

Jag och Gry gick hem efter att ha lämnat Emil, passa på att tvätta och röja lite när man ändå bara är hemma.
Och så roade jag mig med att betala räkningarna, och det var riktigt skoj det med. För det blev massa pengar över denna månad med, och tänk jag har inte ens börjat jobba än....Hur mycket pengar kommer det inte att finnas då. Ja det är nästan hur kul som hellst, undra vad jag ska köpa mig för något onödigt!!!!!!!!!

Hoppas att regnet håller i sig under eftermiddagen så att jag och mina barn kan få plaska lite till.

Hejja Katja som spenderar pengar på snygga barnvagnar.....haha ja jag kännde igen mig så i det du skrev att man vill ha en snygg vagn trotts att det inte är just den vagnen man behöver. Ja den enda skillnaden på dig och mig är ju att jag inte betalar så mycket!!!!!!! =) Så barnvagn nummer 5 är på ingående....min pappa ringde häromdagen och sa att jag minsann hade namnsdag i finland och om jag hade något på önskelistan för de far till finland ett par dagar....Ja tänkte jag en ny vagn kanske.........Nicke blir gråhårig på mig. Men jag har lovar att ställa undan dubbelvagnen i barnvagnsrummet i alla fall när den nya kommer........Visst kalla mig bortskämd bara =) men jag får faktiskt inte allt jag pekar på.......

Kommentarer
Postat av: Katja

Vill oxå få barnvagnar gratis *s*
Jag vet vad du ska göra för alla extrapengar. Ta semester och komma hit hihi. Puss

2007-10-29 @ 21:06:02
Postat av: Maarit

Jag vet vad du kan göra med alla dina onödiga pengar.... SPARA!!!!! För du ska väll bjuda din kära syster på en resa när du får ihop så det räcker?

2007-10-30 @ 01:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0