Kalas

Idag har vi varit i Morgongåva på kalas, min pappa fyllde 76 i onsdags.

Vaknade i morse strax före 7 av att Emil stökade i vardagsrummet, så det var bara att kliva upp och slå på tvn. La mig en stund i soffan jag med, men det dröjde inte länge innan Gry kom ut trippande från sovrummet.
Var så jätte trött i morse trotts att jag sovit bra i natt, ville bara dra fleece filten över huvudet och somna om i soffan.
Men mina barn var av en annan åsikt.

När vi fått frukost i oss och duschat och fått kläder på kroppen åkte vi iväg så vi skulle hinna gå en vända på Karlsson och kanske göra något fynd.
Det vi behöver är en lampa till vardagsrummet, får spelet på att det är så mörkt här.....
Men ingen lampa hittade vi, men ett par jeans till Emil!

Hos mamma och pappa fick vi mat och tårta så att det räckte och blev över, och Emil och Gry fick leka och busa med Hanna och Erik.

Tröttheten har hållit i sig hela dagen, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nåt. Och tack och lov så var kylen full av rester så laga mat slapp jag. Undra vem som kommer att somna först i kväll....jag eller barnen??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0