Sömn

Just nu, just idag så längtar jag efter sömn......Inte för att jag sovit nämnvärt dåligt i natt, nä faktiskt så har jag sovit riktigt bra. Men jag är sååååå trött så trött så trött. Kanske beror det på hösten och mörkret, nu har det varit mulet i två dagar och solen har inte fått en chans att visa upp sig....och värre lär det ju bli.

Var ner till öppnis med Gry och tyckte att dety var jätte skönt att vi var där själva till en början, hade ingen ork att ens prata och vara trevlig. Och när Gry visade på att hon var ganska trött så käkade vi en tidig lunch och sen gick vi, som vanligt tog vi en promenad det var skönt.
Gick till lekparken efter att vi hämtat Emil, och jag kände mig bara såååå less på att stå där i sandlådan och glo, hade ingen lust alls att engagera mig i barnens lek. Så det blev ett ganska kort besök där och vi gick hem i stället....som om det skulle vara roligare...................

Kommentarer
Postat av: Katja

Gå och lägg dig. Puss

2007-10-22 @ 18:24:17
Postat av: Nina-Pina

Du e så j-a klok du Katja....
Puss

2007-10-22 @ 20:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0