En ny dag

Kännde mig lite vissen och hängig i morse, illamåendet var borta i alla fall. Och när jag tagit en dusch så kännde jag mig ganska skaplig, så Nicke for till jobbet och när jag ätit frukost mådde jag prima igen.
Och gissa om jag var hungrig???? Det blev ju inte så mycket att äta igår eftersom det kändes att allt bara skulle vända och komma upp igen så fort jag åt. Jag och barnen hade en riktig mysfrukost och satt länge och väl.

Roade mig med att betala räkningar under förmiddagen, och det var faktiskt riktigt trevligt för en gång skull. För pengar blev det över, och då inte bara några hundralappar utan riktigt mycket pengar. Ja det passar ju fint nu när alla möjliga födelsedagar närmar sig för att inte tala om julen.

Egentligen så är jag inte så överförtjust i julen, ett kommersiellt jävla jippo tycker jag att det är. Men nu när man har lite barn i huset så är man ju illa tvungen, så om inte annat så får man ju göra det lite juligt för deras skull. Slog ju många med häpnad härom året när jag faktiskt köpte mig en julgran och en och annan tomte har ju smugit in. Ja vad gör man inte för sina barn! Men inget jävla bling bling med blinkande lampor och hysteriska bjällerklang kommer innanför min dörr!!!! *S* Där går gränsen för vad jag klarar av.
Men än är det ju ett tag kvar innan tomte terrorn är här.

Cirkusen kommer till stan!
Jätte kul tyckte jag och tänkte att jag skulle gå med Emil. Ända tills jag såg vilken tid det var........18.30!!!!!!!! Och hur många barn (ja även de som är äldre än Emil) börjar det inte vara natti natti för då?????? Jag blev faktiskt jätte besviken, kunde de inte ha en eftermiddags föreställning också? Eller är cirkus bara för vuxna nuförtiden? Jag trodde att det var för barnen.......

Kommentarer
Postat av: Katja

Gud vad du är duktig på att skriva blogg. Här tittar man inte in på nån dag och missar jättemycket juh :-)
Men du verkar ju vara frisk nu och haft en mysig dag. Det är inte illa.
Och angående julen. Shit vad jag längtar. Här ska blingblingas för fulla muggar. Tacky är ordet ;-)

2007-09-28 @ 11:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0