Födelsedag

Det blev en födelsedags morgon för Gry med ja må hon leva och paket, som Emil ivrigt hjälpte till att öppna.
Hela morgonen blev givetvis försenad och det var mer eller mindre kaos innan vi kom iväg till dagis, men vi var där till 9 i alla fall. När Emil var lämnad så gick jag och Gry till öppnis där vi sjöng ja må hom leva igen när det var sångstund. Och efter det så dök Maarit upp där, och gissa om Gry blev glad. Vi käkade lunch där tillsammans som jag hade med mig. Ninas goda soppa och frallor som jag köpt på Figges i morse, mums.

Medan Gry sov gick jag och Maarit ner till Edsbergs parken och satt där och mös i solen tills det var dags att hämta Emil. Och i samlad trupp så gick vi ner till Figges och hade lite födelsedags fika till mellis, för att sen ta en promenad till lekparken.

Kommentarer
Postat av: Holmis

Grattis på födelsedagen lilla Gry! önskar tant Holmis och kompisen Oliver i Sandared

2007-09-05 @ 17:34:25
URL: http://oliver07.babyblogg.se/
Postat av: Katja

Grattis i efterskott till lilla prinsessan :-)
Vad skönt att ni fått fint väder igen. Mysigt verkade ni ha.
Och vilka gullungar du har.
Kram kram

2007-09-06 @ 09:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0