Jobba

Det känndes som om jag smög upp mitt i natten när jag klev upp 05.30 för att åka till jobbet. Emil kom upptassande i köket när jag satt och åt frukost och såg alldeles vimmelkantig ut av trötthet, och innan jag gick så hade även Gry vaknat.

Och på jobbet var det lätt förtjänta pengar idag, lite patienter och mycket personal. Men det fanns något att sysselsätta sig med hela tiden i alla fall så man slapp ju sitta och ha långtråkigt.

När jag kom hem så skulle vi gå och titta på en lägenhet som vi blivit erbjudna via sollentunahem. En fyra här i samma område, något mindre men mycket billigare. Men nääää den var inget för oss, känndes mycket mindre än våran och standarden var riktigt sunkig. Visst vi hade säkert fått om tapetserat i samtliga rum och nya golv men det skulle knappast räcka. Nä då betalar jag hellre de 2000 kr mer som vi betalar idag.

Annars så känner jag mig mer eller mindre som en sengångare idag, så fruktansvärt trött och vill bara sova. Är det kväll snart så att man får gå och lägga sig???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0