Det var den dagen

Hämtade barnen tidigt idag och så gick vi till lekparken, där var det fullt av glada barn och solsugna föräldrar. Ja för idag var det sommar varmt ute och jackorna blev nerpackade i väskan och så en keps på huvudet för att skydda vinterbleka ansiktet mot solen. Har inte hunnit köpa någon keps till Gry så hon går omrring i Emils avlaggda döskallekeps, men hon har gjort en sån succé i den så jag tror nog att hon får behålla den, så jag skiter i att köpa en rosa "flick" keps till henne.

Ja det var riktigt skönt där ute så skönt att vi stannade kvar tillls Nicke kom hem från jobbet, vi mötte honom vid garaget och sen gick vi ner på grillen och handlade med oss mat hem, och när vi kom hem så väntade Maarit på oss där. Emil såg henne redan på balkongen och jublade av glädje och ropade till henne och fråga om hon gillar pizza.

Efter att vi käkat så gick jag och Maarit ner till kyrkan för att lämna in div kläder som barnen vuxit ur och leksaker som de lekt klart med som ska säljas i morgon på vårens klädbytardag. Och givetvis så hänger jag och Maarit på låset i morgon bitti kl 9.00 för att se om vi kan göra några fynd, och det brukar vi ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0