En sjuk man

Nicke ärt förkyld och hemma från jobbet idag. Och det är väldigt synd om honom för det är en riktigt elakartad förkylning som mest troligt har hööööög dödlighet. Ja det är synd om män som är förkylda.
Själv så jobbar jag kväll idag. Så när jag lämnat barnen på dagis vid 9-tiden så rejsade jag ut i skogen och tog itu med det långa spåret. Det är hanska fridfullt att flåsa fram där till ljudet av fågelkvitter och en och annan hackspett.
Men jag har varit ganska lat på sista tiden så formen är ju inte riktigt som den var innan jul!!!!! Ja form och form, jag hävdar ju fortfarande bestämt att rund ÄR en fin form.
Ja jag får ta en bit i taget, till sommaren så ska det vara tillbaka på +-0 hade jag tänk och det är ju inte så långt bort, och sen efter sommaren så får jag ta sikte på att komma i form till bröllopet, och då är ju inte formen rund ok längre men jag har ju tid på mig så någon hetts bantning är det ju verkligen inte tal om.

Ja nu återstår det bara att se hur länge det dröjer innan jag och barnen blir förkylda då, lagom till helgen förmodar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0