Hemma från jobbet

Nä man är verkligen ingen tarzan nu mera!
Efter att ha fixat morgon bestyren här i morse och lämnat  barnen på dagis så känndes det verkligen inte bra i ryggen på mig. Känner mig lite fjantig nästan som stannar hemma för en sån strunt sak, men när jag ringde och snackade med dom på jobbet så tyckte de att jag skulle stanna hemma och vila, för annars så är ju risken ganska stor att det bara blir värre och så blir jag sjukskriven en längre stund.
Så det var bara att stanna hemma och här sitter jag nu och ser dum ut.

image167

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Va snygg du är! Man kan aldrig tro att du fyller 53 imorgon!

2008-04-23 @ 21:51:57
Postat av: Katja

Men gud vilken tur att alla påminner mig hela tiden. Grattis i förskott!!!
Nu borde man ju komma ihåg den när det bara är ett dygn kvar kan man tycka, men jaaae. Jag är ju blond hmm. Så grattis igen, i förskott :-)
Puss

2008-04-23 @ 22:59:06
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Katja

Grattis på födelsedagen din gamla hagga! Visst var det väl 53 va?
Hihi, näääe jag vet ju att det är 25 du fyller, igen ;-) Puss och hoppas du får en bra dag!

2008-04-24 @ 08:55:11
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0