Klädbytardag

Ja vad kan man säga....I LOVE IT!!!!!!!!
Hur mycket kläder som hellst för nästan inga pengar alls, kan knappast bli bättre.
Maarit och jag kom ner till kyrkan precis till kl 9 när de öppna, och det kan löna sig. För 528 kr fick jag:
19 st tröjor
4 st munkjackor
4 st shorts
13 st byxor
1 st kofta
9 st klänningar
1 st kjol
1 st adidas overall
Ja det blir inte ens 10 kr plagget det. Så nu har de kläder i parti och minut som de kan slita och slänga med hur det vill. Och man behöver inte vara rädd om dom och det behöver inte svida i plånboken när de har sönder kläderna och fläckar ner dom i deras vilda lekar. Ja det är ju inte utan att man känner sig nöjd en sånhär dag.
Och nu är det bara att vänta in kvällen då jag får se hur mycket jag har sålt för och hur mycket jag får hämta tillbaka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0