Lite nytta

Lite nytta har jag faktiskt gjort idag för jag har tvättat och rensat bort alla kläder som har med vintern att göra, undantaget det som hänger kvar på balkongen. De hade jag helt glömt bort tills Maarit frågade hur länge de ska hänga där och ifall de kunde blåsa bort. Ja som jag sa till henne, att det skulle mest bli hennes förlust för den jackan som hänger där (min vinterjacka) hade jag tänkt att ge till henne.

Och Emil har blivit en stor kille, helt på eget initiativ har han slutat med blöja. Hela dagen har kan bara haft kallingar på sig idag, frånsett när han sovit. Duktig pojke. Så idag har det inhandlats en bunt nya kallingar till pojken. Och inte nog med det, han somnade så gott som själv i kväll också. Mammas stora kille, jag är så stolt över honom.

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, visst är man så stolt så det nästan stockar sig i halsen ibland hehe.
Önskar det fanns klädbytardagar här med.

2008-04-22 @ 22:22:57
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0