Många kvällar blir det.

Det har varit mycket kvälls jobb på sistonde, och har jag inte jobbat på kvällen så har det varit något annat. Så det var länge sedadan jag var hemma och mös med Nicke.
Jag har alltså jobbat i kväll och det tänker jag göra även i morgon, och jag tror nog jag hörde lite tandagnissel från Nicke när jag bekännde att jag även på måndag ska jobba kväll.......Hmmm ja det är tur det inte alltid är såhär.

Fast det är inte så dumt att jobba kväll faktiskt, jag har lite mysmorgon med barnen innan de börjar på dagis kl 9.00, sen har jag några timmar bara för mig själv innan det är dags att åka till jobbet. Idag spenderade jag tiden med att vara ute och gå i skogen, en lång härlig dusch och sen äta en smarrig lunch riktigt länge.
Och på jobbet var det riktigt lugnt och behagligt, hade t.o.m tid att sitta ner och kolla på Så ska det låta, och det är ju inte ofta man har tid med sånt på jobbet.

Men nu ska jag ägna resten av kvällens timmar till min darling och pussa på honom...................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0