Nedrans rygg

Det var en fin sträckning jag fick mig i ryggen igår, natten var en pina då jag vaknade varje gång jag rörde på mig. Så den gamla ryggen har jag inte haft så stor nytta av idag. Ja vad fördriver man tiden med med en kass rygg???? Ja när det är en härlig vårdag som denna så är det ju lätt, man sätter sig i solen med en kaffe och vilar ryggen!!!!!
Så först blev det en kaffe med Maarit på Biblos i Sollentuna centrum, sen tog vi en promenad till Edsberg, stannade och mös ett tag i solen vid slottet. Och sen så fortsatte vi att mysa i solen på Figges, och när vi satt där så kom Elisabeth förbi och gjorde oss sällskap.
Ja stackars mig som fick en heldag i solen......nu är jag alldeles fräknig!

Och nu under kvällen har jag roatr mig med att märka upp det sista som ska säljas på klädbytardagen i helgen, jösses vad med kläder och leksaker det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0