Nu ska glada julen ut ut ut........

Ja bättre sent än aldrig, igår så plockade vi (läs Nicke) ner julgardinerna. Ja för min del hade de fått hänga kvar till nästa jul för mina tomtegardiner är de mest bedårande tomtar som funnits. Och det är ju ändå snart vinter igen och tomten knackar på dörren ;)
Jag har ju aldrig varit så mycket för det där med att byta gardiner och hålla på. Vad är det för fel med att ha ett par som hänger året om? Och när man lessnat på dom efter några år så kastas dom och så köper man nya, ja det är mera min grej. Gardiner byts ca vart femte år eller nåt!
Men nu har vi i alla fall våra andra jätte snygga gardiner då omgivningen började irritera sig över att vi hade julgardiner fortfarande, bäst att följa strömmen och göra som alla andra och inte sticka ut.

Kommentarer
Postat av: Katja

ja herregud, folk kan ju STÖRA sig på er!!! Bra gjort.

2008-04-17 @ 08:58:50
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Söndagsbarn

God morgon!
Hoppas du får en bra dag :)

Intresserad av en ny bloggdesign? Gå in på min blogg och kika på designen jag lottar ut idag :)

2008-04-17 @ 09:09:03
URL: http://sondagsbarn84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0