Sovit gott

Ahhhhh.....vad man somnar skönt efter att ha druckit några glas vin.
Sömnen smög redan på mig i soffan, där satt jag rakt upp och ner och bara somnade medans Nicke satt och prata, han prata och hade så trevligt men fick helt plötsligt inget svar. Och när han tittade på mig så såg han att jag somnat. Hahaha nä jag var inte full!!!!!! Vaknade till efter en stund och blev lite små sur då jag hörde att Nicke satt vid datort och undrade varför han satt sig där när vi skulle dricka lite vin och mysa, tyckter han var jätte dum tills jag insåg att jag måste ha somnat. Gick och borstade tänderna och pussade Nicke godnatt och fortsatte sova i sängen. Nä man får inte sitta för bekvämt om man dricker vin numera för då somnar man!!!!!!
Somnade som sagt jätte skönt, men det var inte lika skönt då jag vaknade på småtimmarna och var törstig och kännde mig som en stor smet. Lyckades somna om i alla fall och vaknade igen vid 6-tiden då klockan ringde och hade nu sovit bort alla spår av mitt vinintag och var pigga och glad och mådda prima. Ja det är ju inte som för då det rådde akut sängläge dagen efter min födelsedag!!!!!!!!!!!!
Gick upp och väckte killarna som fortfarande sov som medvetslösa.

Men så fort Emil slagit upp ögonen och vaknat till liv så berättade han att idag skulle de få glass på Skogsbacken (dagis, som dessutom heter Rösjöskolans förskola numera) för att Isak fyller år. Så ett STOOOOORT grattis till stora killen som blir 2 år idag.
Så det var med spring i benen de störtade iväg.

Idag har de lovat +17 grader och sol här.......Och det är redan +10 och klockan är inte ens 8.30. Det blir en härlig dag att sitta ute i solen och vila ryggen, och den i sin tur är mycket bättre. Men jag passar mig för att göra idiot lyft nu!

Kommentarer
Postat av: Katja

Ja, passa dig för diskmaskinen oxå. Du är gammal nu, tänk på det ;-)
Puss

2008-04-25 @ 08:45:10
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0