Vad är det för en dag???????

Vad e det för en dag?
E det en vanlig dag?
Nä det är ingen vanlig dag,
för det är Ninas födelsedag.
Hurra, hurra, hurra!!!!!!!!

Jaha så är man 22 år idag då!!!!! Känns fint, jag är välbevarad och läckrare än någonsin.

Fast dagen började lite knasigt då JAG går in till Emil och Nicke och sjunger till mig själv!!!!!
Ja jag fick krypa ner i sängen och låssas sova så att Emil ,Gry och Nicke fick komma och sjunga för mig.

Det började bra med lite skönsång men när de kommit ett par rade i sången så kommer Nicke av sig och hojatar på Gry och springer efter henne:
-Kom nu Gry vi ska sjunga för mamma!!!!!!!!
Men sen fullföljer de sången och jag får paket.
En ny parfym Flowers by Kenzo, min favvo.

När ingen syster ringde och gratta mig så ringde JAG till Maarit och sjöng för henne, ja så kan man också göra.

Först ut och gratta på mailen var ju givetvis Stefan, hade blivit mycket besviken annars. Grattis själv på föädelsedagen Stefan!!!!!!!!!!!

Och Katja! Jag är stolt över dig......du kom ihåg! Puss på dig.

Kommentarer
Postat av: Storasyster Helena

GRATTIS på 38-årsdagen eller vad det nu är du fyller. Åldern spelar väl inte så stor roll i din ålder.Ha en riktigt bra födelsedag och njut av den.
"Ja må hon leva, ja må hon leva..."

2008-04-24 @ 09:38:10
Postat av: Maarit

GRATTIS!!!!

2008-04-24 @ 10:10:14
Postat av: EN annan storasyster (gissa vilken)

ööh...öööhh.. öööhh... Hadenäran! (citat från Askungen, om du inte begrep det!)

2008-04-24 @ 12:09:17
Postat av: Katja

Ja, Stefan ska ju naturligtvis ha ett grattis. Men främst är det min ljuva duva som ska firas. SYND att jag inte är hemma ;-)
Puss

2008-04-24 @ 14:51:19
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Lenis

Grattis Nina-pina! Men det där med 22 är det ingen som går på i alla fall.. hehe Kram

2008-04-24 @ 15:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0