Äntligen klart!

Äntligen är vi helt klara med våran flytt. Ja det var nog den mest utdragna och långsamma flytt jag varit med om, men nu är det klart och i dag har vi hämtat det sista typ lampor och våra cyklar. Gårdagen ägnade jag heeeela långa dagen åt att städa där, mellan 9.30 och 17.00 så skurade, gnodde och puttsdade jag där. Tog en paus mitt på dagen på 45 min och kilade ner till sushi baren och fick i mig lite lunch.
Och nu är det bara nycklarna som ska återlämnas, och det fixar Nicke i morgon.

Eftermiddagen idag har vi tillbringar hemma hos familjen Mattson och spanat in deras lilla bedårande nytillskott Albin. Där fick vi gott fika och tiden bara rann i väg och vips så var klockan 18.00! Hur gick det till? Ja tiden går fort när man har roligt.
De hade fått besök av designer teamet Simon & Thomas från tv4 och fått köket omgjort, mycket smakfullt och snyggt tyckte jag. Och 3 november (tror jag) ska jag bänka mig i soffan och kolla när det sänds på tv.
Innan Emil eller Gry hade vält något eller tagit sönder något så passade vi på att åka hem........Och med två halv trötta och hungrigt griniga barn i baksätet så insåg vi att det var inte läge för att åka hem och laga mat, så det fick bli vägen förbi Mcdonalds och köpa med oss mat hem.


Kommentarer
Postat av: Sofie

2008-08-31 @ 21:57:27
Postat av: Sofie

Hello Tjejen!

Tack för idag det var så himla mysigt!! Ni är så välkommna tillbaka!! Men du nästa gång kan vi väl ta och käka middag ihop!! Bänka dig framför tv´n den 3/11 kl 20.00 men slå på tv3 iställen...... ;-)

Tack snälla för den jätte fina blombuketten!! Och den Super söta Nallen!!!



STOR JÄTTE KRAM Till hela familjen!!

2008-08-31 @ 22:00:14
Postat av: Katja

Åh vad avis jag blev nu. Saknar.....

2008-08-31 @ 22:07:07
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0