Fisk till middag

Jag älskar fisk och skulle kunna äta det dagligen. Men resten av min familj är av en helt annan åsikt och påstår dessvärre att fisk inte är gott. Så när jag väl tycker att vi trotts allt ska äta det till middag så förhalas det i all evihget. Det är mer än en vecka sedan, om inte två, som jag började föreslå att vi skulle göra lax, men det har hela tiden funnits ursäkter till att vi INTE ska ha det och det har förhalats med den ena ursäkten efter den andra. Men så i dag så blev det alltså lax till middag och ALLA äter med god aptit!!!!!! Varför tror de alltid att fisk inte är gott??????
Ett tag var jag så nitisk att jag lagade fisk MINST en gång i veckan trotts vad de än sa!!!!!!!!!
Det är ju tur att det öppnat en sushi restaurang brevid pizzerian, så varje gång Nicke och barnen ska ha pizza så kan man ju ta vägen förbi där och köpa en stooooore laxsushi till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0