Helgen är här

Fredags lugnet la sig på ortoped mottagningen redan på förmiddagen, och det var väl direkt ingen som fick så många knop gjorda. Men en och anna remiss fick jag i alla fall registrerad och en och annan patient blev uppsatt på väntelistan.
13.30 var det dags att packa ihop och tacka för sig där inne, och det fanns en och annan som hävdade bestämt att det skulle bli kaos nu att de faktiskt behöver mig. Men jag lämnade in min nyckel och sa tack och hej!!!!!!!!!
Det har varit jätte kul att vara där och framförallt så har jag lärt mig otroligt mycket, men på måndag är det dags för en ny utmaning.

Nicke upplysta mig om att det snart är dags att boka in våran årliga weekend på Sandhamn med julbord  och övernattning på Seglarhotellet, ja och när man tänker efter så är det ju faktiskt mindre än 4 månader kvar till julafton. Sådet är väl dags att börja ragga barnvakt......HALLLLÅÅÅÅÅ NÅGON SOM VILL?????????

Kommentarer
Postat av: Katja

Nej, barnvakt vill jag inte vara. Jag vill ju följa med!!!! Men nej, då är jag stoor och tjock när det är dags så ingen sverigeresa än på ett tag. Tyvärr.

Puss

2008-08-29 @ 20:36:56
URL: http://pucko73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0