Hemma igen

Det är riktigt skönt att komma hem efter att ha varit borta ett tag.
Och det var ju buskul för barnen att ta tåget hem från Morgongåva, och dessutom få byta tåg i Uppsala gjorde4 ju resan ännu mera spännande.
Kvar på tåget lämnade vi Hanna och Maarit som skulle göra ett stopp hemma hos Maarit över natten, och sedan tidigt i morgon bitti ta X2000 till Köpenhamn. Jag önakar dom en riktigt trevlig resa med mycket shoping och vackert väder.

I Märsta fick vi stå en stund i regnet och vänta på att Nicke skulle hämta oss, ja det kan vi ju tacka Maarit för då hon hade uppgett när tåget skulle vara framme på Stockholms central, dvs 20 minuter senare!!!!!!!! Men det var ju bara vatten och så vitt jag vet så torkar det.

Och nu är vi hemma och det blir hämt mat till middag utan tvekan. Och det börjar faktiskt bli hög tid att börja packa vårat hem nu för vi kommeer att få tillgång till nya lägenheten redan 15/8, ja det tackar man för.
Och den som känner sig sugen på att hjälpa till med att bära kartonger och konka möbler behöver bara säga till!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag är jättesugen på att hjälpa till!! Men det är ju lite svårt tyvärr. Men om jag hade kunnat så... ;-)

2008-08-05 @ 18:46:14
URL: http://pucko73.blogspot.com
Postat av: Nina

Katja! Det är fult att ljuga! =)

2008-08-05 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0