Men var är bilderna?????

Jag hade tänkt att lägga in lite bilder från Kolmården, men jag hittar inte sladden till kameran!!!!!
Ja det är mycket jag inte hittar just nu....tex mina räkningar! Ja det börjar ju vara hög tid för det nöjet, men jag har inte en susning om vart min lilla hög är. I vilken kartong kan de ligga och skrota tro?

Och på tal om räkningar så får det mig att tänka på pengar.....Jag och Nicke hade båda räknat med en mager månad då vi båda varit föräldralediga under sommaren och samtidigt dessutom. Och i dag när alla pengar skulle kommit in på kontot så tar jag ett djupt andetag innan jag vågar ringa och kolla vad totalsumman blivit, och blir glatt överraskad då det finns långt många fler tusenlappar än vad jag hade vågat hoppas på. Jag blev inte så lessen över det, så nu har vi råd att betala hyran även denna månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0