Över förväntan

Nu har vi fått nycklarna till våran nya lägenhet och jag måste säga att det var ju långt över förväntan. Vilken fräsch lägenhet. Inte ett borr hål i någon vägg, snygga fräscha tapeter i alla rum och helt nya vitvaror. Ja det är lite annat mot vad vi bor i idag. Så med glädje ska jag fylla resten av kartonger och jag ska bära och slita även om det kommer att vara så att jag i efterhand kommer att gråta pga värken i mina händer, men det får jag leva med!

Och Emil och Gry tyckte att det var jätte fint och var helt på det klara med vem som skulle ha vilket rum. Två rejäla garderober i varje sovrum förutom det som kommer att bli Grys rum, där fanns det bara en. Tre graderober i hallen varav en mindre just när man kommer in, perfekt för mössor vantar och annat löst som bara dräller omkring, och en jätte stor klädkammare.
Köket var så snyggt med fönster i litet burspråk och jätte mycket skåp och förvaring och ett jätte stort skafferi.
Ja där ska vi nog komma att trivas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0