Packa kartonger

Ja nu börjar det bli kartonger både högt och lågt här hemma. Det är inte klokt vad mycket grejjer man har som bara samlas på hög. Ja en hel del kan man ju rensa bort, slänga, ge bort och kanske sälja.
Det bästa med att flytta är ju just att man har ju världens läge att rensa bort grejjer man inte använt på den senaste tiden som bara hamnat längre och längre bak i skåp och garderober, och rätt vad det är så hittar man något som man glömt bort att man stuvat undan som man faktiskt kan ha användning av.

Nicke passade på att fynda lite medans jag var i Morgongåva med barnen, så nu har jag en alldeles ny 21' plattskärm vid datorn att se på när jag bloggar, jätte bra!!!!!!!!

Nu är det hög tid för mig att hoppa in i dushen för sedan ska jag iväg till Danderyds sjukhus och göra ett besök hos doktorn och prova på att vara patient. För idag har jag tid hos både audiolog och öron doktor, så nu ska vi se ifall att vi kan hitta någon orsak till min mystiska yrsel och min huvudvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0