Regn

Ute är det grått och det regnar och regnar och regnar, och det ska visst hålla i sig veckan ut.
Men ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag att det är ganska skönt. Jag har ju faktiskt haft otroligt bra väder nästan vart jag än varit under sommaren så sol och värme har jag fått så nu njuter jag av att vara inne med gott samvete. Hade det varit fin väder så hade vi väl inte fått en endaste kartong packad än, för jag är ju inte den som tycker om att vara inne när solen skiner. Ja så jag kan ju bara konstatera att jag hitills under sommaren fått det väder som jag önskat. Och sommaren är ju inte över bara för att den hamnat i en liten svacka, solen och värmen kommer tillbaka när jag flyttat klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0