Rörigt

Det är rörigt, rörigt och lite mera rörigt. Men sakteligen så börjar ett hem att ta form och saker och ting börjar att hitta sin plats. Idag har jag i alla fall hittat mina räkningar och t.o.m batalat dom, och tre st kartonger står tomma i hallen (och en halv miljard ute i trappen till alla grannarts förtvivlan).
Köket ser lite kalt ut fortfarande då det inte finns gardiner där än, för inga av våra gardiner passade där då det är ett hörnfönster. Men nya är beställda men kommer inte förrän 10 oktober!!!!!!!! Så vi får väl leva med ekot tills dess.

Idag har det åter igen varit möte på jobbet, ett vanligt APT där min nya tjänst offentliggjordes. Ett visst tandagnissel kunde vi ana bland kollegorna men min chef var kvick som attan att förklara varför just jag fått tjänsten och varför de inte lyst ut den. Och sen var det färdig diskuterat och vi kunde ägna kraft och energi åt att diskutera våran Krakow resa.

Och nu är jag lite matt i pälsen när första arbets veckan börjar närma sig sitt slut och det är inte utan att jag längtar lite tills det är i morgon kl 13.30!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0