Städa städa varje fredag.........

Ja så har man det allra roligaste kvar nu då, att flytt städa gamla lägenheten. Man städar gnor och puttsar och det känns som om man aldrig blir klar. Ja en liten bit har jag ju hunnit idag och det har faktiskt varit ganska skönt att stå där i en tyst lägenhet alldeles för sig själv. Nicke och barnen stack iväg till Johan och hans killar efter frukost och jag stack i väg för att städa i lugn och ro.
Hmmmm....Nickes egentid består av en dag på golfbanan och min egentid består av en dag av städning!!!!!!! Känns lite orättvist helt plötsligt!!!!!!! Men jag får väl igen det på ett eller annat vis misstänker jag.
Ja så programet för helgen är att städa, ja vi får väl turas om att gå dit och putsa då en av oss måste se efter barnen. Och jag tror nog att innan mörkret faller på söndag så är vi klara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0