6 st sanningar

Sanning No.1. - Du kan inte nå alla dina tänder med tungan. 


 
Sanning No.2. -  Alla idioter som läser den första sanningen kommer  att prova.


  
Sanning No.3.. -  De upptäcker att sanning No.1 är en lögn. 


 
Sanning No.4. -  Du ler nu för att du är en idiot.


  
Sanning No.5. -  Snart vidarebefordrar du detta till andra idioter.


  
Sanning No.6. -  Du har fortfarande ett fånigt leende i ditt ansikte.
 

 
Jag ber så mycket om ursäkt för det här inlägget, men jag är en idiot som behövde sällskap av flera.
 

 

Kommentarer
Postat av: En idiotisk syster

jag erkänner, jag är en idiot! Jag kankse ska döpa min stundande helgverksamhet till "Pensionat Idioten - för oss som når alla tänder med tungan!"

2008-12-02 @ 22:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0